Campania „După Noi, strângem tot noi“ a ajuns la peste 615.000 de oameni cu mesajele despre importanţa colectării selective - Reciclare & Recuperare | Ecologic
Acest site foloseşte cookies! Continuarea navigării implică acceptarea lor. Cititi politica cookies.

Reciclare & Recuperare

Campania „După Noi, strângem tot noi“ a ajuns la peste 615.000 de oameni cu mesajele despre importanţa colectării selective

11 December 2018 - 12:15 PM Reciclare & Recuperare

„După Noi, strângem tot noi“Conștientizarea alegerilor pe care le facem în calitate de consumatori și asumarea responsabilității în legătură cu impactul pe care acestea îl au asupra mediului înconjurător ar trebui să facă parte din prioritățile fiecăruia dintre noi.

Prin programul „După Noi, strângem tot noi“, Coca-Cola HBC România își propune să crească nivelul de conștientizare cu privire la importanța colectării selective și să informeze publicul cu privire la tipurile de deșeuri care pot fi colectate separat pentru a putea fi ulterior reciclate. Pe scurt, compania încurajează consumatorii să fie parte din efortul comun de colectare selectivă a deșeurilor.

În același timp, „După Noi, strângem tot noi“ susține adoptarea unei atitudini responsabile față de mediu și de ceea ce lăsăm în urmă generațiilor viitoare.

Programul „După Noi, strângem tot noi“ a ajuns anul acesta cu mesajele despre importanța colectării selective la peste 615.000 de oameni prin participarea la două dintre cele mai mari festivaluri de muzică din România, Neversea și Untold, precum și la evenimente corporate, cum a fost recepția organizată de Ambasada SUA la București cu ocazia Zilei Independenței Statelor Unite ale Americii, dar și evenimente tematice, ca Festivalul Ambasadelor și conferința „The Power of Storytelling“ organizată de publicația „Decât o revistă“.

„După Noi, strângem tot noi“

În cadrul tuturor acestor evenimente sute de mii de oameni au primit informații despre colectarea selectivă și au putut să le pună în practică prin soluțiile propuse de Coca-Cola HBC România:
• ecoinsula - o soluție integrată pentru toate tipurile de deșeuri reciclabile (sticlă, plastic/ PET, hârtie, aluminiu, deșeuri biodegradabile);
• puncte pentru colectarea plasticului/PET-ului - cel mai frecvent tip de deșeu reciclabil rezultat de la băuturile consumate la festivaluri;
• fotocolectorul - cabina foto care colectează sticlă, plastic și hârtie și te răsplătește cu o poză cu tine pe loc.

„După Noi, strângem tot noi“

Programul „După Noi, strângem tot noi“ face parte din platforma de responsabilitate socială După Noi, care înglobează toate proiectele sociale ale companiei Coca-Cola HBC România.



Alte articole in rubrica Reciclare & Recuperare